Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

dagens ängel 27.7.2012

Av Angel Annieehh - 27 juli 2012 19:26

Dagens ängel har inte alls varit lätt att utse i dag. Efter att ha funderat LÄÄÄNGE valde jag dock en trevlig turist som jag hade i dag. Det är alltid lika trevligt med folk som inte bara frågar, utan även berättar något om sig själv. Oberoende om det handlar om att de blivit konfirmerade i denna kyrka eller att deras barn aldrig varit i en luthersk kyrka förr eftersom de är ortodoxa. You made my day! Tack och grattis!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angel Annieehh - 14 augusti 2012 12:33

När solen gått ner på kvällen, när dimmorna stigit upp, när du krupit ner under fällen, då anländer änglarnas grupp. De dansar på ängarna gröna bland blommor av alla slag. De sjunger bland rosor sköna tills det åter randas till dag. Då si...

Av Angel Annieehh - 13 augusti 2012 14:13

I går blev de svenskspråkiga ungdomar i Lovisa som är födda år 1997 konfirmerade. Konfirmation är en fest som firas tillsammans med församlingen, släkt och vänner, änglarna och Gud. Tyvärr glömmer de flesta alla dessa utom släkt och vänner. I dag är...

Av Angel Annieehh - 10 augusti 2012 07:41

I går utsågs två personer till dagens ängel, nämligen Glenn och Alexandra. Efter att knappt ha talat på tre år hängde vi i går, och det var hur kul som helst! Grattis till titlarna!...

Av Angel Annieehh - 9 augusti 2012 12:00

...tröttnade en 15-årig flicka som varit mobbad så länge hon kunde komma ihåg på allt och bestämde sig för att få ett slut på allt. Hur visste hon inte, allt hon visste var att det skulle vara plågsamt. Hon ville lida. Hon började fundera på vad hon ...

Av Angel Annieehh - 8 augusti 2012 17:53

Hej igen och sorry att jag inte skrivit på länge! Det har varit så bråttom att jag knappt märkt att dagen bytts... Jaja så är det, jag har så bråttom att koppla av och göra något kul att jag blir stressad! Jag har nog utsett en "dagens ängel" alla da...

Presentation


Bloggen för alla som älskar änglar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tror du på änglar?
 ja
 nej
 vet inte
 ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards